playboytweetgrid

Pierwszy dzień wiosny

 

Pierwszy dzień wiosny przywitał nas padającym śniegiem i kilkustopniowym mrozem. Próżno szukać też na zewnątrz jakichkolwiek zwiastunów wiosny czy choćby przebłysku słońca. Ale jakoś sobie trzeba radzić, a skoro pogoda nas nie rozpieszcza, musimy porozpieszczać się sami. Dlatego dzisiejszy wpis ma dwie rzeczy, które pomogą wszystkim oczekującym na wiosnę – podnosi temperaturę, a w roli głównej typowo wiosenna fauna – ptaszek (czyli Twitter) i króliczek (czyli Playboy).

 

Akcja, którą chcę dzisiaj pokazać nie jest nowa (miała miejsce jakiś rok temu), ale przyznam się szczerze, że jakoś mi umknęła. Trafiłem na nią dzisiaj i całkiem mi się spodobała (taaa… ciekawe dlaczego?). O co chodzi?

 

Argentyński Playboy stwierdził, że jest go na Twitterze zdecydowanie za mało i nie ma wystarczającej liczby osób śledzących profil. Agencja GREY wpadła na pomysł genialny w swojej prostocie – wzięli na okładkę dziewczynę z mega popularnego show telewizyjnego, które samo w sobie generowało sporą liczbę wpisów na Twitterze. Obiecali też, że za każde 15 retweetów publikowanej przez nich podczas trwania ww. show będą odkrywać kolejne elementy zdjęć z sesji wykonanej specjalnie na tą okazję, opublikowanej w formie albumu na Twitterze.

 

Jakie były efekty ich działań, możecie zobaczyć tu: Playboy TweetGrid na vimeo. Bohaterkę akcji – Marię Paz Delgado – też, więc filmik jest 18+.

 

A jak już obejrzeliście, to może niech ktoś się w końcu ruszy i pójdzie utopić Marzannę, bo ta zima zaczyna być naprawdę irytująca…